RETOUREN
Retourzending en herroeping
ZAQQ schrijft service met een hoofdletter! Ben je niet tevreden met de door ons verzonden goederen, dan heb je de mogelijkheid om je bestelde artikelen terug te sturen.
30 dagen retourrecht
Houd er rekening mee dat je je schoenen binnen 30 dagen naar ons kunt terugsturen en dat we alleen ongebruikte artikelen accepteren. We raden daarom aan om schoenen op een zachte ondergrond (bijv. tapijt) te passen en te controleren. Let er alsjeblieft op dat je de aan de schoenen bevestigde labels niet verwijdert en de artikelen niet vuil maakt. Plaats de ZAQQ schoenen in de originele verpakking waarin we je het artikel hebben gestuurd. In de volgende stap plaats je alsjeblieft het artikel in de originele verpakking en het ingevulde retourformulier in de verzenddoos. Hiervoor kun je natuurlijk de ZAQQ-doos gebruiken.
Hoe stuur ik goederen terug?
Wil je een artikel terugsturen of ruilen voor een ander artikel in een andere maat of kleur etc., dan kun je dat eenvoudig aangeven en wij zorgen voor de rest.
Plak alsjeblieft het retourlabel op de verzenddoos. Als je de ZAQQ-doos gebruikt, let er dan op dat het label waarmee we je bestelling hebben verzonden niet meer zichtbaar is. Verwijder het dus volledig voor verzending of plak het over met het retourlabel.
Een omruiling van de schoenen naar een ander model of maat gebeurt bij ons met gratis retourzending via ons retourportaal en gratis nieuwe verzending.
Bij een volledige retourzending (ongeacht de keuze van de verzenddienstverlener of het gebruik van ons retourportaal) houden we een onkostenvergoeding van 3,90 EUR in op het terug te betalen bedrag. Als je een deel van je bestelling houdt en een deel terugstuurt, wordt er geen onkostenvergoeding ingehouden en draag je alleen de reeds betaalde verzendkosten.
Mocht je buiten Duitsland wonen, dan kunnen we de kosten voor de retourzending helaas niet overnemen en zijn ze voor jouw rekening, tenzij de retourzending plaatsvindt vanwege een fout die bij ons ligt en uit landen van de Europese Unie komt. Mocht dit het geval zijn, kies dan alsjeblieft voor standaard verzending, want we vergoeden geen kosten die ontstaan door expreszendingen.
Let er alsjeblieft op dat de retourzending in jouw eigen belang van een track & trace voorzien is. Mocht het pakket zonder track & trace worden verzonden, dan zijn we bij verlies niet aansprakelijk.
Bij gerechtvaardigde retourzendingen die hun oorsprong buiten de Europese Unie hebben, kunnen we de transportkosten helaas niet vergoeden.
Hoe stuur ik de schoenen terug vanuit Oostenrijk, Zwitserland en andere landen?
De kosten van een retourzending uit andere landen kunnen we helaas niet vergoeden. Voeg een kopie van de orderbevestiging of factuur bij je retourzending en geef ons aan of je een omruiling of een terugbetaling wilt en verklaar het pakket als "retourzending".
Stuur vervolgens je bestelling retour naar het volgende adres:
FEN / ZAQQ GmbH
Teichstraße 11
09366 Niederdorf
Duitsland / Germany
Stuur vervolgens je bestelling retour naar het volgende adres:
FEN / ZAQQ GmbH
Teichstraße 11
09366 Niederdorf
Duitsland / Germany
Hoe krijg ik mijn geld terug?
Zodra de retourzending bij ons is binnengekomen en gecontroleerd, vergoeden wij je bedrag. Afhankelijk van de betaalmethode ontvang je:
bij vooruitbetaling, automatische incasso en directe overboeking een tegoed op je bankrekening
bij betaling via PayPal een tegoed op je PayPal-rekening. Of het bedrag dan voor een andere aankoop op je PayPal-rekening blijft staan of weer naar je bankrekening vloeit, kun je zelf bij PayPal bepalen. Hierop hebben wij geen invloed.
De terugbetaling vindt plaats binnen enkele dagen na ontvangst van de retourzending.